Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/722
Назва: Психологічні особливості мовленнєвої діяльності дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги
Інші назви: Psychological peculiarities of speech activity of children with ADHD
Автори: Соловей, Оксана Анатоліївна
Бібліографічний опис: Соловей О. А. Психологічні особливості мовленнєвої діяльності дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги : автореф. дис. ... канд. псих.наук : 19.00.07 / Соловей Оксана Анатоліївна ; Волин. нац. університет. - Луцьк, 2010. - 23 с.
Дата публікації: 5-лис-2010
Дата внесення: 16-тра-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 159.922.76-056.34:159.946.3
Теми: гіперактивний розлад з дефіцитом уваги
мова
мовленнєва діяльність
мовленнєвий портрет
психокорекція розвитку мовлення
ADHD
language
speech activity
speech portrait
psychological correction of speech development
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі мовленнєвої діяльності дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги, в основу вивчення якої покладено такі підходи: лінгвістичний (лексичний, граматичний та фонетичний рівні), психологічний (діяльнісний та когнітивний рівні) та психолінгвістичний (рівні сприймання, розуміння та породження мовлення). Систематизовано та узагальнено сукупність поглядів на поняття мовленнєвої діяльності. Запропоновано авторське визначення поняття мовленнєвого портрету дошкільника та встановлено його основні структурні компоненти. Проаналізовано особливості мовленнєвого портрету дошкільника з ГРДУ Встановлено значущі кореляційні зв’язки між показниками мовленнєвої діяльності та особливостями пізнавальної сфери дошкільників, що засвідчило необхідність розробки програми, спрямованої на розвиток мовлення та усіх психічних процесів загалом. Обґрунтовано, розроблено та апробовано авторську програму психокорекційного впливу на розвиток мовленнєвої діяльності дітей з гіперактивний розладом та дефіцитом уваги. Аналіз результатів впровадження програми формувального впливу засвідчив її ефективність та можливість широкого використання у роботі практичних психологів дошкільних навчальних закладів. The thesis focuses on speech activity of children with ADHD. Among its basic features are linguistic (lexical, grammatical and phonetic levels), psychological (action and cognitive levels) and psycholinguistic (levels of speech perception, comprehension and production). All scholarly approaches and views have systemized and generalized. The author has suggested her own definition of pre-school child’s speech portrait and determined its basic structural components. Relevant correlations among pre-school child’s speech activity and his/her cognitive sphere have been established. The indices caused the development of the program aimed at speech and all psychic processes improvement . The author’s program containing elements of psychological correction influence has been substantiated and empirically proved . The results of the analysis of program’s introduction showed its efficiency and possibility of its introduction to the work of pre-school educational institutions’ school psychologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/722
Тип вмісту: Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solovei.pdf423,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.