Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6949
Title: Транскордонний бренд: постановка питання
Authors: Тихомирова, Євгенія Борисівна
Tykhomyrova, Yevheniia B.
Bibliographic description (Ukraine): Tихомирова Є. Б. Транскордонний бренд: постановка питання / Є. Б. Tихомирова // Геостратегічні пріоритети України в політичній, економічній, правовій та інформаційній сферах : матеріали наукової конференції, 15 Жовтня 2015 року, м. Київ / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин. - К., 2015. - С. 22-24. - Режим доступу : http://bit.ly/1QGOCng
Issue Date: 15-Oct-2015
Date of entry: 14-Dec-2015
Publisher: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Інститут міжнародних відносин
Keywords: стратегія брендингу
транскордонний бренд
транскордонний кластер
Єврорегіон
Abstract: The article presents a study of the concept "transboundary brand" and the analysis of the formation of cross-border branding practices in transboundary areas of Europe and Ukraine. Today, the cross-border territory, united by common economic, social, cultural and political life, strive to be transformed into a brand. That is why the issues related to their positioning and branding. According to the author, cross-border / inter-regional brand - an intangible asset of cross-border cooperation, which provides the promotion of the interests of cross-border areas, both inside and outside your cross-border. In recent years such brands as part єvroregionov formed with the participation of many European countries.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6949
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kyiv_knu10_2015.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.