Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6861
Title: Професійно важливі якості як чинник професійної успішності вчителя
Authors: Мудрик, Алла Богданівна
Семенюк, Дарія
Mudryk, Alla B.
Semeniuk, Dariia
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк Д. Професійно важливі якості як чинник професійної успішності вчителя / Д. Семенюк, А. Мудрик // Актуальні проблеми загальної та соціальної психології : зб.наук.статей / гол. ред. Л.В.Засєкіна ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра загальної та соціальної психології. – Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2015. - Вип. 2. - С. 88–91.
Issue Date: 2015
Date of entry: 4-Nov-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Abstract: В умовах кардинальних змін соціально економічних відносин та інтеграції України до загально європейського освітнього простору фахова освіта спрямовується на забезпечення професійно творчої самореалізації особистості, зростання соціальної значущості у престижності знань, формування інтелектуального потенціалу нації як найвищої цінності суспільства. Тому сьогодні сучасне суспільство потребує не вузьких спеціалістів – носіїв окремих виробничих функцій, а всебічно розвинених соціально активних особистостей, які мають фундаментальну наукову освіту, багату внутрішню культуру. Центром нашого дослідження стали вчителі тому, що не дивлячись на те, що для будь-якого кваліфікованого спеціаліста необхідні глибокі знання, для педагогічної діяльності вчителя особливо важливі професійно значущі особистісні якості. Не залишає сумнівів те, що успішність професійної підготовки у вузі залежить від професійно значущих особистісних якостей, а недостатній їх розвиток є причиною недостатньої професійної успішності. Адже особистісні якості, дозволяють передбачати характер взаємодії між особистістю і педагогічною професією.Мета статті – теоретично обґрунтувати і емпірично дослідити професійно важливі якості як чинник професійної успішності вчителя. 3авдання статті – вивчити стан досліджуваної проблеми шляхом аналізу літератури, емпірично дослідити професійно важливі якості вчителів та розробити практичні рекомендації для покращення професійних якостей педагогів, що сприятиме подальшій професійній успішності.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6861
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prof_vazhlyvi yakosti.pdf104,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.