Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбавська, Юлія-
dc.contributor.authorLubavska, Yuliya-
dc.date.accessioned2015-08-24T17:50:39Z-
dc.date.available2015-08-24T17:50:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛюбавська Ю. Особливості взаємодії концептосфер БІЗНЕС і ПОЛІТИКА в публіцистичному дискурсі: когнітивний та прагматичний аспекти / Ю. Любавська // Лінгвостилістичні студії. - 2015. - № 2. - С. 71-79.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.161.2’42:070-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6806-
dc.description.abstractУ статті увага приділена виявленню особливостей взаємодії концептосфер БІЗНЕС і ПОЛІТИКА через дослідження функціонування в мові сучасної української публіцистики одиниць, які репрезентують ці концептосфери. Встановлено три типи семантичних відношень між ними: тотожності, сукупності та зв’язку, – що можуть виявлятися в статичному та динамічному аспектах. The article is devoted to the issue of the interaction of the concepts BUSSINES and POLITICS in modern Ukrainian journalistic discourse. As a result of studying in journalistic texts the function of units representing these concepts, were established three types of semantic relations between these cognitive structures: identity, aggregate and connection. It was traced the relationship of identity may occur in static and dynamic aspects. There are regularities related to the fact that in the context with the relation of identity between lexical reprezentantatives of the concepts predicative relationship is established, based on the identification, and in the context with the semantics of aggregate and connection the main is figurative implementation of relations. Also the pragmatic component of the interaction of these concepts is traced, types of partial evaluations related to this process are defined. Statements that verbalize the relationship between theses concepts are interpreted as objectivators of social realities and ideas that reveal the content of concepts BUSSINES and POLITICS in modern Ukrainian linguistic worldview.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконцептосфераuk_UK
dc.subjectоцінкаuk_UK
dc.subjectсуб’єкт оцінкиuk_UK
dc.subjectтипи часткових оцінокuk_UK
dc.subjectконотаціяuk_UK
dc.subjectмова публіцистикиuk_UK
dc.subjectconcept sphereuk_UK
dc.subjectevaluationuk_UK
dc.subjectthe subject of evaluationuk_UK
dc.subjecttypes of partial evaluationuk_UK
dc.subjectconnotationuk_UK
dc.subjectjournalistic languageuk_UK
dc.titleОсобливості взаємодії концептосфер БІЗНЕС і ПОЛІТИКА в публіцистичному дискурсі: когнітивний та прагматичний аспектиuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Interaction of Concept Spheres BUSSINES and POLITICS in the Journalistic Discourse: Cognitive and Pragmatic Aspects.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2015, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf178,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.