Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6747
Назва: Аналіз інноваційних програм із фізичного виховання, спрямованих на корекцію порушень рухової сфери дітей із депривацією слуху
Інші назви: Analysis of Innovative Programs in Physical Education Aimed at Correcting Violations Motor Areas of Children with Hearing Deprivation
Автори: Демчук, Світлана
Випасняк, Ігор
Demchuk, Svetlana
Vypasnyak, Igor
Бібліографічний опис: Демчук С., Випасняк І. Аналіз інноваційних програм із фізичного виховання, спрямованих на корекцію порушень рухової сфери дітей із депривацією слуху / С. Демчук, І. Випасняк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 125-129
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 4-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: програма
депривація
слух
корекція
адаптивний
фізичне виховання
program
deprivation
hearing
correction
adaptive
physical education
Короткий огляд (реферат): Розглянуто та проаналізовано сучасні, інноваційні програми з фізичного виховання дітей із депривацією слуху спеціальних шкіл-інтернатів. Визначено необхідність реформування програми адаптивного фізичного виховання (АФВ) спеціальних навчальних закладів. Мета дослідження – аналіз змісту сучасних програм із фізичного виховання, спрямованих на корекцію порушень рухової сфери дітей із депривацією слухус пеціальних шкіл-інтернатів задля їх успішної соціальної адаптації. Проаналізовано й обгрунтовано приватні методики АФВ, спрямовані на вдосконалено процесу фізичного виховання(ФВ) дітей зі слуховою депривацією. Звідси можемо зробити висновок, що головною відмінністю авторських програм є інноваційні підходи до організації навчального процесу, застосування нетрадиційних методик навчання рухових дій, використання креативних засобів розвитку рухових здібностей у процесі занять АФВ. Considered and analyzed modern, innovative programs in physical education for children with hearing deprivation in special boarding schools. The necessity of reforming the adaptive physical education program (PEP) in special schools was detemined. Objective of the investigation: to analyze the content of modern physical education programs aimed at correcting violations motor areas of children with hearing deprivation in special boarding schools for their successful social adaptation. Along with the typical physical education programs analyzed private methods of PEP designed to improve physical education (PE) of children with hearing deprivation. Conclusions: The main difference in the author's programs is innovative approaches to the educational process, the usage of non-traditional methods of teaching motor actions, using creative means of motor skills in the training process PEP.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6747
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf186,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.