Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6746
Назва: Стан упровадження українських народних ігор у фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: The State of Introduction of the Ukrainian Folk Playing Physical Education of Children of Midchildhood
Автори: Цюпак, Юрій
Маїло, Олександр
Олещук, Володимир
Cyupak, Yuriy
Mailo, Alexander
Oleshuk, Vladimir
Бібліографічний опис: Цюпак Ю. Стан упровадження українських народних ігор у фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку / Ю. Цюпак, О. Маїло, В. Олещук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 121-124
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 4-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: українські народні ігри
діти молодшого шкільного віку
фізичне виховання
the Ukrainian folk games
children of midchildhood
physical education
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання вивчення стану впровадження українських народних ігор у фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку. Розглядаючи українську народну фізичну культуру як цілісну систему фізичного виховання підростаючого покоління, науковці вказують на необхідність дослідження її засобів, тобто тих традиційних непрофесійних видів рухової активності українців, які позитивно впливали на природний розвиток дитини. Із цією метою розроблено анкету для вчителів фізичної культури, які проводять уроки фізичної культури з дітьми молодшого шкільного віку. Установлено, що стан упровадження українських народних ігор у фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку перебуває на низькому рівні й указує на необхідність розробки методичних посібників із питань використання українських народних ігор у шкільній практиці. In the article the research of the state of realization of the Ukrainian folk games in area of physical education of children of midchildhood is examined. Studying Ukrainian folk physical culture as integral system of physical education of rising generation, researchers specify on the necessity of study of methods, i.e. those traditional amateurish types of motive activity of Ukrainians which positively influence on natural development of child. For this purpose we worked out a questionnaire for the teachers of physical culture, which conduct the lessons of physical culture with the children of midchildhood. It is set that the state of realization of the Ukrainian folk games in area of physical education of children of midchildhood is at low level and specifies on the necessity of development of guidance on questions of the use of the Ukrainian folk games in school practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6746
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf182,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.