Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаламанжук, Леся-
dc.contributor.authorGalamandjuk, Lesija-
dc.date.accessioned2015-08-04T17:44:16Z-
dc.date.available2015-08-04T17:44:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГаламанжук Л. Ефективність різних підходів до навчання під час занять фізичною культурою в розвитку рухової активності 4-річних дівчаток з існуючими варіантами мануальної рухової асиметрії / Л. Галаманжук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 89-96-
dc.identifier.otherУДК 373.2.016 : 796 – 055.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6741-
dc.description.abstractМета статті – визначити ефективність різних підходів до навчання в розвитку рухової активності 4-річних дівчаток зі спрямованістю мануальної рухової асиметрії (МРА) під час занять фізичною культурою.Основне завдання полягало у визначенні стану сформованості вмінь (навичок) в основних рухах, що не пов’язані з мануальною вправністю, у дівчаток із різною спрямованістю МРА при використанні кожного з двох варіантів «симетричного» й традиційного підходів до навчання таких рухів. У дослідженні взяли участь 53 дівчинки з амбідекстрією, 68 – із правою, 62 – із лівою спрямованістю МРА, які склали по дві експериментальні та по одній контрольній групі. Навчання дівчаток із різною спрямованістю МРА досліджуваних рухів приводить до формування відповідних умінь і навичок, але результат є неоднаковим і зумовлений використаним підходом. Водночас дівчатка відзначаються такими особливостями: формування вміння відбувається в неоднакових рухах; оцінки за виконання всіх досліджуваних рухів відрізняються. Отже, можна зробити висновок, що незалежно від спрямованості МРА використання «симетричного» підходу, що передбачає вивчення руху спочатку непровідною ногою (унепровідному напрямі) до рівня навички, а потім провідною забезпечує значно кращий результат у формуванні вмінь дівчаток, аніж інший варіант «симетричного» підходу (навчання у зворотній послідовності), а тим більше – традиційний. Objective: to determine the effectiveness of different approaches to the study of motor activity in 4-year-old girls with existing manual focus motor asymmetry (MMA) during physical training. The main objective was to determine the status of skills (skills) in the basic movements that are not associated with manual dexterity, girls with different orientation MRA using each of the two options «symmetric» and traditional approaches to learning such movements. Material: The study involved 53 girls from Ambidexterity, 68 – from the right, 62 – left orientation of MMA, which formed two experimental and one control group. Results: The study of girls with different orientation MMA studied movements’ leads to the formation of appropriate skills, but the result is different and conditioned approach used. Meanwhile, the girls observed the following features: the ability to formation occurs in varying movements; performance evaluation for all investigated different movements. Conclusions: regardless of orientation MMA use of «symmetric» approach, which involves the study of motion first conductive leg (non-conducting direction) to the level of skills, and leading, provides significantly better results in the formation of skills than girls another option «symmetric» approach (training in reverse sequence), and the more traditional.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдівчаткаuk_UK
dc.subjectрухова асиметріяuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectдошкільний вікuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectgirlsuk_UK
dc.subjectpreschool ageuk_UK
dc.subjectmotor asymmetryuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectphysical activity and developmentuk_UK
dc.titleЕфективність різних підходів до навчання під час занять фізичною культурою в розвитку рухової активності 4-річних дівчаток з існуючими варіантами мануальної рухової асиметріїuk_UK
dc.title.alternativeThe Effectiveness of Different Approaches to Learning by Physical Training in the Activity of 4-Year-old Girls with Existing Versions of Manual Motor Asymmetryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf222,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.