Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалецька, Руслана-
dc.contributor.authorValetska, Ruslana-
dc.date.accessioned2015-08-04T17:38:58Z-
dc.date.available2015-08-04T17:38:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВалецька Р. Навчання учнів методів самооцінки й контролю стану та рівня здоров’я протягом усіх років навчання / Р. Валецька // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 83-88-
dc.identifier.otherУДК 373. 5.016:613.8-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6740-
dc.description.abstractЗазначено, що основним завданням шкільного предмета «Основи здоров’я» є формування в учнів мотивації до дбайливого ставлення до життя й здоров’я; формування в школярів стійких переконань щодо пріоритету здоров’я як основної умови реалізації фізичного, психічного, соціального та духовного потенціалів людини з урахуванням її індивідуальних особливостей; навчання учнів методів самооцінки й контролю стану та рівня здоров’я протягом усіх років навчання. У статті окреслено, що ефективне вирішення питання збереження й зміцнення здоров’я та його вплив на формування особистості школяра можливі за допомогою застосування відповідних педагогічно-валеологічних технологій у процесі вивчення дисципліни «Основи здоров’я». Власне, педагог основ здоров’я в умовах оптимізації навчально-виховного процесу з метою формування навичок здорового способу життя й збереження здоров’я учня повинен володіти систематизованими теоретичними знаннями та практичними навичками й уміннями щоб навчити учнів методів самооцінки й контролю стану та рівня здоров’я протягом усіх років навчання; знати принципи побудови та загальні вимоги до індивідуальної оздоровчої системи. It is indicated that the main task of a school subject «Health Basics» is the development of studentsʼ motivation to respect for life and health; formation of students’ beliefs regarding sustainable priority health as a basic condition for the implementation of physical, mental, social and spiritual potential of man according to its individual characteristics; methods of teaching students self-esteem and status control and the level of health in all years of study. The article outlines that the effective resolution of the issue of preservation and promotion of health and its impact on the formation of the schoolboy possible by the use of appropriate pedagogical – valeological technology in learning the subject «Fundamentals of Health». Actually the teacher bases of health in terms of optimizing training - training process, in order to develop healthy lifestyles and health student should have a structured theoretical knowledge and practical skills and abilities to teach students methods of self-assessment and monitoring of health status and in all years of study; know the principles of construction and general requirements for individual sanatory system.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстатичне здоров’яuk_UK
dc.subjectдинамічне здоров’яuk_UK
dc.subjectіндивідуальні оздоровчі системиuk_UK
dc.subjectstatic healthuk_UK
dc.subjectdynamic healthuk_UK
dc.subjectpersonal sanatory systemuk_UK
dc.titleНавчання учнів методів самооцінки й контролю стану та рівня здоров’я протягом усіх років навчанняuk_UK
dc.title.alternativeTeaching Students to Methods of Self-evaluation and Monitoring of the Status and Level of Health for All Years of Studyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf201,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.