Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюдовик, Тетяна-
dc.contributor.authorLudovik, Tetyana-
dc.date.accessioned2015-08-04T17:14:54Z-
dc.date.available2015-08-04T17:14:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛюдовик Т. Детермінація фракції професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічного ВНЗ спеціальності "Мікро- та наноелектроніка" як педагогічної системи / Т. Людовик // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 57-61-
dc.identifier.otherУДК. 96. 011.3-057.875.001-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6735-
dc.description.abstractРозглянуто питання змістової сутності професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічного ВНЗ, які навчаються за напрямом «Мікро- та наноелектроніка», у системі їх фізичного виховання. Завдання роботи – теоретико-емпіричним дослідженням визначити концептуальні засади формування фракції професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічного ВНЗ за напрямом «Мікро- та наноелектроніка». Визначено загальну спрямованість, завдання й зміст процесу спеціалізованої фізичної підготовки, результатом і наслідком цілеспрямованого використання котрого є збереження здоров’я, підтримка професійної працездатності, якості й надійності праці при оптимальному функціонуванні систем організму. Окреслено базові підходи до організації професійно-прикладної фізичної підготовки студентів визначених спеціальностей у ракурсі сучасних тенденцій трансформації галузі, реалізація котрих забезпечує досягнення належного педагогічного ефекту. The questions of the substantive nature of professional-applied physical training of students of a technical universities, enrolled in the direction of micro- and nano-electronics in the system of physical educationis considered. The task of the work is theoretical and empirical research to determine the conceptual bases of formation of factions professional-applied physical training of students of a technical universities the direction of micro- and nanoelectronics.The overall orientation, objectives and contents of a specialized physical training, result and consequence of the strategic use of which is to preserve the health, support of employability, quality and reliability of work at the optimal functioning of body systems is determined. The basic approaches to professional-applied physical training in higher educational institutions students of certain specialties from the perspective of modern trends in the transformation of the industry, the implementation of which achieves the proper pedagogical effect it was found.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійно-прикладнаuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectмікро- та наноелектронікаuk_UK
dc.subjectкомпетенціїuk_UK
dc.subjectспеціальністьuk_UK
dc.subjectфізична підготовкаuk_UK
dc.subjectprofessionally applieduk_UK
dc.subjectthe studentuk_UK
dc.subjectmicro- and nanoelectronicsuk_UK
dc.subjectcompetence specialtyuk_UK
dc.subjectphysical traininguk_UK
dc.titleДетермінація фракції професійно-прикладної фізичної підготовки студентів технічного ВНЗ спеціальності «Мікро- та наноелектроніка» як педагогічної системиuk_UK
dc.title.alternativeDetermination Fraction of Professionally-applied Physical Training of Students of a Technical Universities, a Faculty of Micro- and Nanoelectronics, as a Pedagogical Systemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf190,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.