Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБичук, Ігор-
dc.contributor.authorBychuk, Igor-
dc.date.accessioned2015-08-04T11:57:04Z-
dc.date.available2015-08-04T11:57:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 796.011.3+612.6-057.874-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6705-
dc.description.abstractНедостатня рухова активність дітей – серйозна проблема сьогодення, оскільки вона спричиняє зниження розумової та фізичної працездатності. Завдання роботи: 1) визначити рівень фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку; 2) вивчити динаміку досліджуваних показників протягом навчального року. Для установлення рівня фізичної підготовленості дітей застосовано педагогічне тестування. У процесі досліджень визначено такі показники, як швидкість, спритність, гнучкість, силові та швидкісно-силові якості. Результати дослідження рівня розвитку фізичних якостей засвідчують їх позитивну динаміку протягом навчального року. Дані фізичної підготовленості зазнають позитивних змін протягом навчального року. Простежено максимальний приріст швидкості в хлопчиків семи та дівчаток дев’яти років, спритності – у семирічних дівчат, гнучкості – у хлопчиків дев’яти та дівчаток восьми років, сили – у дев’ятирічних хлопчиків і дівчаток, швидкісно-силових якостей – у хлопчиків семи та дівчаток дев’яти років. Отримані результати дають підставу стверджувати про необхідність удосконалення процесу фізичного виховання молодших школярів. Insufficient motive activity of children is the serious problem of present time, as she draws the decline of mental and physical capacity. Tasks of work: 1) to define the level of physical preparedness of students of midchildhood; 2) to study the dynamics of the investigated indexes during a school year. For determination of level of physical preparedness of children we used the pedagogical testing. In the process of researches such indexes determined: speed, adroitness, flexibility, power and speed-power quality. The results of research of level of development of physical quality testify to their positive dynamics during a school year. The indexes of physical preparedness have positive changes during a school year. So maximal increase of speed for boys of 7 and girls of 9 years, to adroitness for girls of 7 years, to flexibility for boys of 9 and girls of 8 years, forces for boys and girls of 9 years, speed-power quality for boys of 7 and girls 9 years. The results shows the necessity of perfection of process of physical education of junior schoolboys.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UK
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectфізичні якостіuk_UK
dc.subjectphysical preparednessuk_UK
dc.subjectchildren of midchildhooduk_UK
dc.subjectmotive activityuk_UK
dc.subjectphysical qualityuk_UK
dc.titleДослідження фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeResearch of Physical Preparedness of Students of Midchildhooduk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf181,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.