Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахаріна, Євгенія-
dc.contributor.authorZakharina, Eugenia-
dc.date.accessioned2015-08-04T10:42:01Z-
dc.date.available2015-08-04T10:42:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 796.071.4: 371.13: 374 (045)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6693-
dc.description.abstractДо розряду нерозв’язаних проблем належать питання про цілі, склад, особливості здоров’язберігальної діяльності у вищому навчальному закладі, її місце й роль у створенні умов для забезпечення фізичного, психічного та соціального благополуччя студентів у здоров’язберігальному освітньому середовищі вищої школи. Завдання дослідження: 1) визначити педагогічні умови, які характеризують здоров’язберігальне середовище процесу фізичного виховання; 2) проаналізувати особливості способу життя студентів і їх участь у фізкультурно-оздоровчій та спортивній діяльності. Проведене експериментальне дослідження дало змогу установити динаміку показників здорового способу життя, які застосовували студенти. У роботі вперше виявлено чинники соціального й предметного характеру, які характеризують здоров’язберігальне середовище вищого навчального закладу, що впливає на процес формування потреби до занять фізичною культурою. Розроблений і реалізований у педагогічному експерименті підхід до організації навчального процесу з фізичного виховання сприяв більш усвідомленому ставленню студентів до змісту занять, забезпечував унесення елементів творчості, дослідницької діяльності в навчальний процес, що сприяло підвищенню його ефективності. There are questions which are not resolved yet and they deal with the category of purpose, composition, characteristics of health-promoting activities in higher education establishments, its place and role in creating conditions for the physical, mental and social well-being of students in health saving higher educational system of university. The main aims of this research are: 1) to define the pedagogical conditions that characterize health saving higher educational system of physical training; 2) to analyze students’ lifestyle and their participation in physical training and sports activities. The recently accomplished experimental investigation has allowed to settle the dynamic development of healthy lifestyle indicators, which were used by the students. This thesis has firstly revealed social and objective factors which characterize health saving higher educational system for the higher educational establishments, which have the great impact on the forming process of needs for the constant physical education. The worked out and realized in the pedagogical experiment approach to the organizational university process for physical education, has conduced the more developed students’ attitude towards the whole training process and has given the elements of creativity, research activity in university process, and all these have given the great start to its affectivity.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectздоров’язберігальне середовищеuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjecthealth saving high educational systemuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.titleЗдоров’язберігальний складник процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладівuk_UK
dc.title.alternativeSchool Health Component of the Process of Physical Education for University Studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf175,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.