Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлавт, Оксана-
dc.contributor.authorBlavt, Oksana-
dc.date.accessioned2015-08-03T18:27:29Z-
dc.date.available2015-08-03T18:27:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБлавт О. Теоретичне обґрунтування тестових методик у системі контролю координаційних здібностей студентів спеціальних медичних груп ВНЗ / О. Блавт // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 18-22-
dc.identifier.otherУДК 796.615.825.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6664-
dc.description.abstractРозглянуто питання тестового контролю координаційних здібностей у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. Завдання роботи – на основі аналізу й узагальнення даних науково-методичної та спеціальної літератури теоретично обґрунтувати вибір тестових методик контролю рівня розвитку координаційних здібностей студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. Концептуалізовано науковий підхід щодо тестів, які використовуються для оцінювання динаміки розвитку їхніх координаційних здібностей. Опрацьовано теоретико-методичні положення в системі тестового контролю координаційних здібностей студентів із відхиленнями в стані здоров’я. Визначено необхідність розроблення об'єктивних критеріїв з урахуванням особливостей досліджуваного контингенту для якісного та кількісного оцінювання параметрів цих здібностей. The testing control of the physical education of the universities special medical group students is considered. The task of work is based on the analysis and compilation of scientific and methodological literature, theoretical justification of the choice of test methods of control of the level of development of coordination abilities of the universities special medical group students. Conceptualized a comprehensive scientific approach to tests that are used to assess the dynamics of coordination abilities. Theoretical and methodological position in the system of control test of coordination abilities of students with disabilities in health status are processed.The need to develop objective criteria for qualitative and quantitative estimation of the parameters of these abilitie is identified .uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UK
dc.subjectтестуванняuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectтеоріяuk_UK
dc.subjectкритеріїuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjecttestinguk_UK
dc.subjectcoordination abilitiesuk_UK
dc.subjectspecial medical groupuk_UK
dc.subjecttheoryuk_UK
dc.subjectcriteriauk_UK
dc.titleТеоретичне обґрунтування тестових методик у системі контролю координаційних здібностей студентів спеціальних медичних груп ВНЗuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Grounding of Test Methods in the Control System of Coordination Abilities of Students Special Medical Group of Universitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf342,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.