Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПхиденко, Ігор-
dc.contributor.authorPkhydenko, Ihor-
dc.date.accessioned2015-07-29T08:42:43Z-
dc.date.available2015-07-29T08:42:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПхиденко, І. Механізм здійснення антирелігійної політики в школах України періоду 70-х - першої половини 80-х рр. ХХ ст. / І. Пхиденко // Історичні студії Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки / М-во освіти і науки України, СНУ ім. Лесі Українки ; [редкол.: В.К. Баран та ін.]. - Луцьк, 2014. - Вип. 11-12. - С. 102-107.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6649-
dc.description.abstractРозглядаються заходи щодо створення спеціальної інфраструктури для забезпечення антирелігійної політики в школах України. Показуються шляхи і методи її здійснення, механізм формування атеїстичного світогляду в учнів. У зв’язку з цим аналізується зміст та специфіка світоглядних основ, що формувалися радянською системою освіти, їхні наслідки для становлення особистості з точки зору відповідності принципам демократії та гуманізму.uk_UK
dc.description.abstractThe article considers the activities of the governmental bodies as to establishing special infrastructure aimed at the antireligious policy realization at the schools of Ukraine in the period of 1970-ies – early 80-ies. The emphasis is laid on the ways and methods of its implementation, methodology of formation of at outlook of the pupils. The analysis of those processes is focused on the content and peculiarities of the outlook basis developed by the soviet system of education, its influence on the formation of a personality on the principles of democracy and humanism. The article brings to the conclusion that antireligious policy deprived pupils of the right for the freedom of outlook and choice of their attitude to the religion. The antireligious policy prevented pupils from understanding the importance of the religion as an integral part of the world culture. As a result the unity of scientific knowledge, spiritual and cultural values, a key characteristic feature of a personality, was destroyed and brought a lot of harm for that generation of pupils.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectантирелігійна політикаuk_UK
dc.subjectсвітоглядuk_UK
dc.subjectшколаuk_UK
dc.subjectрелігіяuk_UK
dc.subjectатеїстичне вихованняuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjectantireligious policyuk_UK
dc.subjectoutlookuk_UK
dc.subjectschooluk_UK
dc.subjectreligionuk_UK
dc.subjectatheistic educationuk_UK
dc.subjectpupilsuk_UK
dc.titleМеханізм здійснення антирелігійної політики в школах України періоду 70-х - першої половини 80-х рр. ХХ ст.uk_UK
dc.title.alternativeWays and Methods of Antireligious Policy Implementation at the School of Ukraine in the Period of 70-ies – Early 80-ies of the 20-th Cent-
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 261.7(477):94(477)«19»-
Розташовується у зібраннях:Історичні студії Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, вип. 11-12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pkhydenko.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.