Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6516
Назва: Світоглядно-естетичні універсалії бароко в художньому мисленні українського авангарду
Інші назви: Аesthetic Worldview Universals Baroque in Art Thinking Ukrainian Avant-Garde
Автори: Столярчук, Наталія
Stolyarchuk, Nataliya
Бібліографічний опис: Столярчук Н. Світоглядно-естетичні універсалії бароко в художньому мисленні українського авангарду./ Н. Столярчук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 11 (260) : Філософські науки. - С.170-175
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 22-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: бароко
baroque
феномен бароковості
baroque phenomenon
художнє мислення
artistic thinking
метамова
metalanguage
транскультурні комунікації
transcultural communication
образна система
imaging system
духовний синкретизм
the spiritual syncretism
українське авангардне мистецтво першої третини ХХ ст.
the Ukrainian avant-garde art of the first third of the twentieth century
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано світоглядно-філософські та естетичні універсалії художнього мислення україн-ського бароко доби Гетьманщини та з’ясовано їх вплив на становлення художньо-естетичних засад українсько-го авангардного мистецтва початку ХХ ст. Зазначено, що пошук транскультурних комунікацій у вітчизняному мистецькому просторі дає змогу зрозуміти бароко як метамову українського художнього мислення, яка стала найбільш прийнятною для українського авангарду, забезпечивши йому національну самобутність і специфіку. The paper analyzes the world outlook, philosophical and aesthetic universals artistic thinking Ukrainian Baroque era Hetman and revealed their influence on the development of artistic and aesthetic foundations of Ukrainian avant-garde art of the early twentieth century. Indicated that the search for transcultural communication in the domestic art space allows us to understand how metalanguage Ukrainian Baroque artistic thinking that has become the most acceptable for the Ukrainian avant-garde, providing him a national identity and specificity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6516
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №11 (260)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf.pdf566,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.