Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6506
Назва: Концепція «глибинного спілкування» Г. Батищева та її дидактично-освітні імплікації
Інші назви: Batishchev’s Conception of «Profound Communication» and it’s Didactic-Educational Implications
Автори: Ганаба, Світлана
Ganaba, Svitlana
Бібліографічний опис: Ганаба С. Концепція «глибинного спілкування» Г. Батищева та її дидактично-освітні імплікації./ С. Ганаба // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 11 (260) : Філософські науки. - С.113-119
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 22-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: глибинне спілкування
profound communication
діалог
dialogue
співпричетність
correlation
освіта
education
творчість
creativity
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі епістемологічного й аксіологічного потенціалів категорій концепції «гли-бинного спілкування» Генріха Батищева в практиці дидактично-освітньої діяльності. Наголошено, що гли-бинне спілкування – це онтологічний процес спів-буттєвості, у якому людина виявляє здатність долучитися до внутрішнього світу іншої людини. Досвід іншого дає змогу подивитися на світ очима іншого та на себе очима іншого. The article observes the problems of epistemological and axiological categories in Henry Batishchev’s conception about «profound communication» and using it in practice of didactic-educational activity. The author wanted to stress, that «profound communication» is the ontological process of co-existence where a person able to be admitted to the inner world of another person. Thus, the experience of the another permits to look at the same things from the different point of view and to see yourself from the other side. The author stresses that a person, by his nature, is a dialogical creature, but there is a difference between «communication» is used for informative link, but «dialogue» means a personal connection between subjects. The «dialogue» is explained as accessibility to another person accessibility to your self. Involving the person in the process of active discovering the universe, having skills to transform this information in useful knowledge are the meaningful ideas of «profound communication» in education. This article touches the questions of didactic-educational methods introduction which are based on inter-subject co-operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6506
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №11 (260)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf.pdf494,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.