Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозняк, Володимир-
dc.contributor.authorVoznyak, Volodymyr-
dc.contributor.authorБуцяк, Ірина-
dc.contributor.authorBucyak, Iryna-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-22T14:08:27Z-
dc.date.available2015-07-22T14:08:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВозняк В., Буцяк І. Способи входження філософського знання в тканину педагогічної теорії та педагогічних практик./ В. Возняк, І. Буцяк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 11 (260) : Філософські науки. - С.108-113uk_UK
dc.identifier.otherУДК 167.1(470)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6505-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано взаємозв’язок філософії та педагогіки, при цьому стверджено безперспективність так званого «міждисциплінарного підходу». Аргументовано думку, що філософські ідеї адекватно входять у тканину і теоретичної, і практичної педагогіки у вигляді діяльної здатності суб’єкта. The educational process in Ukraine objectively needs philosophical reflection especially in the sphere of relations of philosophy and pedagogics. Objectives: the critical analysis of the «interdisciplinarity» phenomenon and finding out the ways of integrating the philosophical knowledge into pedagogics. The classical methodology of dialectical logic with using the ideas of E. V. Ilienkov school. The main conclusion points on the unreasonableness of the so-called «interdisciplinar approach» because of interdisciplinary communication’s being in its present state the twisted form of the real scientific communication. The authors pay attention to P. Natorp’s idea of pedagogics as the concrete philosophy. While being integrating into the pedagogical field philosophy is not being «used» but reaches the universality. Moreover: philosophical ideas integrate into the pedagogical theory and practice as the acting ability of a person.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфілософіяuk_UK
dc.subjectphilosophyuk_UK
dc.subjectпедагогікаuk_UK
dc.subjectpedagogicsuk_UK
dc.subjectконкретністьuk_UK
dc.subjectconcretenessuk_UK
dc.subjectінституалізаціяuk_UK
dc.subjectinstitutionalizationuk_UK
dc.subjectпедагогічне мисленняuk_UK
dc.subjectpedagogical thinkinguk_UK
dc.subjectдіяльна здатністьuk_UK
dc.subjectacting abilityuk_UK
dc.titleСпособи входження філософського знання в тканину педагогічної теорії та педагогічних практикuk_UK
dc.title.alternativeIntegrating the Philosophical Knowledge Into the Pedagogical Theory and Practiceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №11 (260)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf.pdf496,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.