Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДупак, Валентин-
dc.contributor.authorDupak, Valentyn-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-22T10:11:53Z-
dc.date.available2015-07-22T10:11:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДупак В. Соціально-психологічні засади віртуальної реальності./ В. Дупак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 11 (260) : Філософські науки. - С.83-89uk_UK
dc.identifier.otherУДК 130.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6499-
dc.description.abstractПроаналізовано соціально-психологічні засади віртуальної реальності, зокрема такі особливості, як імер-сивність, інтерактивність, інтенсивність, ілюстративність, інтуїтивність, а також важливі соціокультурні влас-тивості ВР: вірогідність зорового сприйняття, роль симуляції та уяви. Зазначено, що з появою комп’ютерів і глобальних комп’ютерних мереж створюються принципово нові (на відміну від книги, газети, телебачення) методи людського спілкування, засвоєння знань та впливу на суспільну свідомість, що відкривають нові перспективи в наукових дослідженнях феномену віртуальної реальності. This article analyzes the social and psycholo-gical bases of virtual reality, namely, features such as immersive, interactive, intensity, illustrative, intuitive, and such important social and cultural properties BP, as the probability of visual perception, the role of simulation and imagination. Considered a social and psychological aspects of the phenomenon of VR as a virtual communication, described the influence of Internet communication on the individual person. Stated that with the advent of computers and global computer networks are essentially new (as opposed to books, newspapers, TV) methods of human communication, knowledge and influence on the public mind, which opens new perspectives in the research of the phenomenon of virtual reality.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UK
dc.subjectvirtual realityuk_UK
dc.subjectімерсивністьuk_UK
dc.subjectimmersiveuk_UK
dc.subjectінтерактивністьuk_UK
dc.subjectinteractiveuk_UK
dc.subjectінтенсивністьuk_UK
dc.subjectintensityuk_UK
dc.subjectілюстративністьuk_UK
dc.subjectillustrativeuk_UK
dc.subjectінтуїтивністьuk_UK
dc.subjectintuitiveuk_UK
dc.subjectсимуляціяuk_UK
dc.subjectsimulationuk_UK
dc.subjectвіртуальна комунікаціяuk_UK
dc.subjectvirtual communicationuk_UK
dc.subjectІнтернет-комунікаціяuk_UK
dc.subjectInternet communicationuk_UK
dc.titleСоціально-психологічні засади віртуальної реальностіuk_UK
dc.title.alternativeSocio-Рsychological Basis of Virtual Realityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №11 (260)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf.pdf560,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.