Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6347
Назва: Особа дошкільника у пастирології: філософія пізнання
Інші назви: Person Fives in Pastyrology: Philosophy of Knowledge
Автори: Сливка, Богдан
Slyvka, Вohdan
Бібліографічний опис: Сливка Б. Особа дошкільника у пастирології: філософія пізнання. / Б. Сливка // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 18 (295) : Філософські науки. - С.98-104
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 8-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дошкільник
preschooler
вікова періодизація
age periods
індивідуальні особливості дітей
individual characteristics of children
рання соціалізація
early socialization
дошкільне дитинство
preschool childhood
духовний поцетнціал
spiritual potential
проблеми пастирської педагогіки
problem pastoral pedagogy
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку можливого формування пастирем релігійного світогляду в дітей до семи-річного віку. Основну увагу зосереджено на психологічних засадах особи дошкільника. Означено відмінності навчально-пізнавальної інженерії дошкільнят від старших вікових груп дітей. The article deals with the specifics of the possible formation of a pastor in the religious world of children under the age of seven. It concentrates on the psychological principles of individual preschooler. Thus is defined differences engineering teaching and learning of preschool children in older age groups. Philosophical Aspects of knowing the world is to use preschooler pastor individual characteristics, gifted children and children with developmental problems. According to this classification shepherd recommends some ways of knowing the world. Thus children with developmental problems are also promising in theory of knowledge, but require attention. Also in the philosophy of knowledge important element of early socialization, which directly affect the family, godparents, family, children from other families, educators nurseries and kindergartens. In early socialization is important to prevent excessive speed external factors, as this may lead to uncontrolled imagination. For this early socialization should have a religious orientation. This knowledge forms a natural option shepherd. Recommendations shepherd of great value in family education religious and aesthetic direction. However, philosophical and cognitive engineering preschoolers there are problems: globalization, interfaith, family, government and integration, disclosed in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6347
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2014, №18 (295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf2.pdf977,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.