Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/628| Title: | Психореабілітація депривованого провінціала: медіально-рефлексійний підхід |
| Other Titles: | Psychological rehabilitation of deprived а habitant is from a province: medial-reflection training approach |
| Authors: | Гошовська, Дарія Тарасівна Гошовський, Ярослав Олександрович Goshovs'ka, D. T. Goshovs'kyj, Ya. A. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Гошовська, Д. Т. Психореабілітація депривованого провінціала: медіально-рефлексійний підхід / Д. Т. Гошовська, Я. О. Гошовський // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. - Луцьк, 2011. - Вип. 18. - С. 82-92. - Бібліогр.: 7 назв. |
| Issue Date: | 2011 |
| Date of entry: | 14-May-2013 |
| Keywords: | депривація депривована особистість психореабілітація медіально-рефлексійний тренінг deprivation deprived personality psychological rehabilitation medial-reflection training |
| Abstract: | У статті йдеться про задіяння медіально-рефлексійного тренінгового підходу для успішної ресоціалізації депривованої особистості з провінції. Розкрито змістові та структурно-функціональні параметри медіально-рефлексійного тренінгу як психореабілітаційного інструментарію, що дозволяє депривованому провінціалові набути адекватнішої самооцінки й ідентичності. Speech goes in the article about involving of medial-reflection of training approach for successful resocialisation of deprived personality from a province. The semantic are exposed and structurally functional parameters of the training as a psychological rehabilitation tool, that allows a deprived provincial to purchase more adequate self-appraisal and identity. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/628 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Hoshov.pdf | 224,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.