Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5131
Title: Формування екологічної культури молоді в аспекті збереження ландшафтного різноманіття
Authors: Караїм, Ольга Анатоліївна
Karaim, Olha A.
Bibliographic description (Ukraine): Караїм О. А. Формування екологічної культури молоді в аспекті збереження ландшафтного різноманіття / О. А. Караїм // Вісн. ЧТЕІ. Економічні науки. – Чернівці-Луцьк : ЧТЕІ; КНТЕУ, 2011. – Вип. ІІ (42), ч. 2. – С. 351–360.
Issue Date: 2-May-2011
Date of entry: 6-May-2015
Publisher: Чернівецький торговельно-економічний інститут
Keywords: екологічна освіта
ландшафтне різноманіття
природоохоронна
Abstract: Розглянуто актуальність екологічної культури молоді в контексті збереження ландшафтного різноманіття природоохоронних територій. Методом анкетування проведено дослідження знань, та поглядів нинішніх студентів на еколого-економічну проблематику конкретної природоохоронної території - Шацького національного природного парку, оскільки саме екологічна освіта є гарантом забезпечення раціонального й ефективного природокористування, відтворення природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки в цілому. The formation of ecological culture among young people in terms of landscape diversity conservation. Considered the relevance of environmental youth culture in the context of landscape diversity conservation of protected areas. Of a questionnaire survey conducted knowledge, attitudes and current students on environmental and economic issues of particular protected area - Shatsky National Park, because environmental education is a guarantee of efficient and effective environmental management, restoration of natural resources, environmental protection and ecological safety in general.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5131
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FChem)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Караїм 2.pdf265,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.