Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолб, С.-
dc.contributor.authorKolb, S.-
dc.date.accessioned2015-04-18T08:56:18Z-
dc.date.available2015-04-18T08:56:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКолб С. Про деякі перспективи впровадження міжнародно-правових актів у діяльність правоохоронних органів України з питань протидії організованій злочинності / С. Колб // Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. − № 2 (4). − С. 144-148 – Бібліогр.: 14 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 343.9.02(477)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5066-
dc.description.abstractВ статті, на основі проведеного аналізу міжнародних нормативно-правових актів з питань протидії організованим злочинним угрупуванням, обґрунтовано доведена необхідність їх впровадження у практику боротьби із злочинністю в Україні, а також визначені проблеми їх адаптації з вітчизняним законодавством. Для цього автор пропонує узгодити понятійний апарат законодавства України у цій сфері із міжнародно-правовими актами, запозичити досягнення світового товариства щодо боротьби із організованою злочинністю, що дозволить більш тісну координацію та співробітництво між державами. This paper, based on the analysis of international legal acts on combating organized criminal groups, reasonable necessity of their implementation in practice of fighting crime in Ukraine, as well as by problems of adaptation of national legislation. In view of the problems, connected with the appointment of criminal punishment by courts, for Ukraine approaches to these issues are interesting, enshrined in the UN Convention against transnational organized criminality, such as: a) judge in sentencing must take into consideration the danger’s degree of the offense, committed by organized criminal groups; b) the courts and other competent bodies should be born in mind dangerous nature of these crimes when considering the possibility of early or parole release for persons, convicted in them, as well as the court may adopt more strict measures, than it provided in this Convention for prevention of transnational organized criminality and combating them. On the basis of international law and corresponding Ukraine’s commitments, legislator must amend art. 3 of the Law of Ukraine «About the organizational and legal framework to combat organized criminality» with such task as «the creation of appropriate legal, organizational and other conditions to combat transnational organized criminality», and to supplement this legal norm note, in which give a definition «transnational criminality», based on the content of this term, which is enshrined in the UN Convention against transnational organized criminality.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectміжнародно-правові актиuk_UK
dc.subjectпротидіяuk_UK
dc.subjectорганізовані злочинні угрупуванняuk_UK
dc.subjectзлочинністьuk_UK
dc.subjectборотьба із злочинністюuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectinternational instrumentsuk_UK
dc.subjectoppositionuk_UK
dc.subjectorganized criminal groupsuk_UK
dc.subjectcrimeuk_UK
dc.subjectfight against crimeuk_UK
dc.subjectadaptationuk_UK
dc.titleПро деякі перспективи впровадження міжнародно-правових актів у діяльність правоохоронних органів України з питань протидії організованій злочинностіuk_UK
dc.title.alternativeSome Prospects for Implementation of International Legal Acts in Law-enforcement Agencies of Ukraine Activity on Counteraction to Organized Criminality.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2014, № 2(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kolb s..pdf139,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.