Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4975
Title: Міжнародний досвід внутрішніх корпоративних комунікацій
Other Titles: International experience of internal corporate communications
Authors: Тихомирова, Євгенія Борисівна
Tykhomyrova, Yevheniia B.
Bibliographic description (Ukraine): Тихомирова Є. Б. Міжнародний досвід внутрішніх корпоративних комунікацій / Є. Б. Тихомирова // Слов'янський вісник : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. ін-т слов'янознавства, Київ. славістич.ун-т ; редкол.: С. С. Троян (голов. ред.) [та ін.]. - Рівне, 2014. - Вип. 21 : Серія "Політичні науки". - С. 151-163.
Issue Date: 2014
Date of entry: 13-Mar-2015
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет, Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету.
Keywords: внутрішні комунікації
корпоративні комунікації
соціальна відповідальність бізнесу
зв’язки з громадськістю
громадськість
internal communications
corporate communications
corporate social responsibility
public relations
public
Abstract: У статті констатується, що в бізнес-середовищі дедалі більше отримує поширення ідея соціальної відповідальності бізнесу як одного з пріоритетів ділового світу. Тут аналізуються комунікації із внутрішньою громадськістю в системі соціально відповідального бізнесу, які визначаються як комунікаційна діяльність, спрямована на співробітників компанії, на формування корпоративної ідентичності й лояльності, на впровадження й розвиток корпоративних культурних стандартів. Автор визначає фактори впливу на розвиток внутрішніх зв’язків з громадськістю, що властиві різним країнам світу, та особливості їх корпоративних комунікацій, а також тенденції розвитку внутрішніх електронних комунікацій.
The article states that in the business environment is becoming increasingly common the idea of corporate social responsibility as one of the priorities of the business world. It analyzes the communication with the internal public in the system of socially responsible business, which are defined as communication activities aimed at employees of the company, the formation of corporate identity and loyalty, the introduction and development of corporate cultural standards. The author identifies the factors of influence on the development of internal public relations, which are inherent of the different countries of the world, and especially of their corporate communications, as well as the development trend of domestic electronic communications.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4975
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11397.pdf446,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.