Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4975
Назва: Міжнародний досвід внутрішніх корпоративних комунікацій
Інші назви: International experience of internal corporate communications
Автори: Тихомирова, Євгенія Борисівна
Tykhomyrova, Yevheniia B.
Бібліографічний опис: Тихомирова Є. Б. Міжнародний досвід внутрішніх корпоративних комунікацій / Є. Б. Тихомирова // Слов'янський вісник : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т, Рівнен. ін-т слов'янознавства, Київ. славістич.ун-т ; редкол.: С. С. Троян (голов. ред.) [та ін.]. - Рівне, 2014. - Вип. 21 : Серія "Політичні науки". - С. 151-163.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 13-бер-2015
Видавництво: Рівненський державний гуманітарний університет, Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету.
Теми: внутрішні комунікації
корпоративні комунікації
соціальна відповідальність бізнесу
зв’язки з громадськістю
громадськість
internal communications
corporate communications
corporate social responsibility
public relations
public
Короткий огляд (реферат): У статті констатується, що в бізнес-середовищі дедалі більше отримує поширення ідея соціальної відповідальності бізнесу як одного з пріоритетів ділового світу. Тут аналізуються комунікації із внутрішньою громадськістю в системі соціально відповідального бізнесу, які визначаються як комунікаційна діяльність, спрямована на співробітників компанії, на формування корпоративної ідентичності й лояльності, на впровадження й розвиток корпоративних культурних стандартів. Автор визначає фактори впливу на розвиток внутрішніх зв’язків з громадськістю, що властиві різним країнам світу, та особливості їх корпоративних комунікацій, а також тенденції розвитку внутрішніх електронних комунікацій.
The article states that in the business environment is becoming increasingly common the idea of corporate social responsibility as one of the priorities of the business world. It analyzes the communication with the internal public in the system of socially responsible business, which are defined as communication activities aimed at employees of the company, the formation of corporate identity and loyalty, the introduction and development of corporate cultural standards. The author identifies the factors of influence on the development of internal public relations, which are inherent of the different countries of the world, and especially of their corporate communications, as well as the development trend of domestic electronic communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4975
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11397.pdf446,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.