Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4852
Title: Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам’яті
Other Titles: Methodology of Programming Teaching in the Context of Three Component Model of Memory
Authors: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Bibliographic description (Ukraine): Головін, М. Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам’яті / М. Головін // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (278). - С. 39-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Issue Date: 2014
Date of entry: 23-Dec-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: навчальне програмування
методика викладання
когнітивна психологія
пізнавальна схема
ментальний образ об’єкта.
studying programming
methodology of teaching
cognitive psychology
cognitive scheme
mental image of the object
Abstract: Розглянуто методичні аспекти викладання практичного навчального програмування в контексті, трикомпонентної моделі пам’яті, нейрокогнітологічної інтерпретації цієї моделі та графічної формалізації ментальної, когнітивної, структурної схеми об’єкта навчання – програми. Проаналізовано вплив на навчання емоційного складника нервової діяльності. Представлено оригінальну модель навчального процесу, механізм якої базується на графічно формалізованій когнітивний структурній схемі об’єкта вивчення. На прикладі абстрактно-логічних дій, що відбуваються в процесі освоєння практичного програмування, описано роботу моделі. Показано, що представлені підходи дають змогу деталізувати когнітивні процеси, що відбуваються в полі уваги при навчальних діях стосовно таких складних об’єктів, як програми. Матеріали статті надають теоретичну платформу для широкого спектра методичних рекомендацій. Частина таких рекомендацій представлена в роботі. Methodological aspects of studying practical programming in the context of three component memory model and neirocognitological interpretation of this model and graphical formalization of mental, cognitive structural scheme of the studying object of the program are regarded. The influence of emotional component of the nervous system on education is considered. The original model of scientific process, the mechanism of which is based on graphical formalized, cognitive structure scheme of the study object is presented. The functioning of the model is described on the example of abstract-logical actions, which are taking place in the process of practical programming. It is showed that presented approaches allow to detalise cognitive processes that are taking place in the memory field during scientific actions concerning such complex objects as a program. Materials of the article give theoretical platform for the wide spectrum of methodological recommendations. A part of those recommendations is presented in this work.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4852
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
holovin_3.pdf354,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.