Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4852
Назва: Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам’яті
Інші назви: Methodology of Programming Teaching in the Context of Three Component Model of Memory
Автори: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Бібліографічний опис: Головін, М. Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам’яті / М. Головін // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (278). - С. 39-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 23-гру-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: навчальне програмування
методика викладання
когнітивна психологія
пізнавальна схема
ментальний образ об’єкта.
studying programming
methodology of teaching
cognitive psychology
cognitive scheme
mental image of the object
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні аспекти викладання практичного навчального програмування в контексті, трикомпонентної моделі пам’яті, нейрокогнітологічної інтерпретації цієї моделі та графічної формалізації ментальної, когнітивної, структурної схеми об’єкта навчання – програми. Проаналізовано вплив на навчання емоційного складника нервової діяльності. Представлено оригінальну модель навчального процесу, механізм якої базується на графічно формалізованій когнітивний структурній схемі об’єкта вивчення. На прикладі абстрактно-логічних дій, що відбуваються в процесі освоєння практичного програмування, описано роботу моделі. Показано, що представлені підходи дають змогу деталізувати когнітивні процеси, що відбуваються в полі уваги при навчальних діях стосовно таких складних об’єктів, як програми. Матеріали статті надають теоретичну платформу для широкого спектра методичних рекомендацій. Частина таких рекомендацій представлена в роботі. Methodological aspects of studying practical programming in the context of three component memory model and neirocognitological interpretation of this model and graphical formalization of mental, cognitive structural scheme of the studying object of the program are regarded. The influence of emotional component of the nervous system on education is considered. The original model of scientific process, the mechanism of which is based on graphical formalized, cognitive structure scheme of the study object is presented. The functioning of the model is described on the example of abstract-logical actions, which are taking place in the process of practical programming. It is showed that presented approaches allow to detalise cognitive processes that are taking place in the memory field during scientific actions concerning such complex objects as a program. Materials of the article give theoretical platform for the wide spectrum of methodological recommendations. A part of those recommendations is presented in this work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4852
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holovin_3.pdf354,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.