Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4850
Title: Аналіз процесу навчання за допомогою статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на прикладі вивчення інформатики)
Other Titles: Analysis of the Learning Process by Using Statistical Distributions of Velocities of Educational Activities (for Example, Studying Computer Science)
Authors: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Bibliographic description (Ukraine): Головін, М. Б. Аналіз процесу навчання за допомогою статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на прикладі вивчення інформатики) / М. Б. Головін // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2011. - № 17 : Педагогічні науки. - С. 4-9. - Бібліогр.: 4 назви.
Issue Date: 2011
Date of entry: 23-Dec-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: модель навчання
знання
уміння та навички
статистичні розподіли
великі групи студентів
model of education
knowledge
abilities and skills
statistic distributions
big groups of students
Abstract: Представлено оригінальну модель навчання, яка пояснює трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій появою нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць. Матеріали можна використати для автоматизації навчання, у тому числі й дистанційного. An original model of training that explains the transformation of forms of experimental statistical distributions of velocities of educational activities by the appearence of new synthetic skills and appropriate modes of understanding this ability units is presented. Materials may be used to automate the training, including distance training.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4850
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
golovin_statrozp.pdf244,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.