Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4759
Назва: Корекція рухової сфери школярів із депривацією слуху засобами фізичного виховання
Інші назви: Correction of Motor Sphere of Pupils with Hearing Deprivation by Means of Physical Education
Автори: Демчук, Світлана
Demchuk, Svitlana
Бібліографічний опис: Демчук С. Корекція рухової сфери школярів із депривацією слуху засобами фізичного виховання / С. Демчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 4 (24). - C.61-65
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 11-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: школяр
слух
депривація
обмежені можливості
рухова сфера
засіб
фізичне виховання
pupil
hearing
deprivation
limited abilities
motor sphere
means
physical education
Короткий огляд (реферат): Гармонійний розвиток школярів із депривацією слуху неможливий без фізичного виховання, що забезпечує не тільки необхідний рівень фізичного розвитку, але й корекцію відхилень різних сфер діяльності школярів з обмеженими можливостями слуху. Завдання дослідження – розкрити зміст корекції рухової сфери учня з депривацією слуху засобами фізичного виховання. Цілеспрямовані й дозовані фізичні навантаження з чітким підбором засобів і методів є потужним чинником корекції та компенсації недоліків у фізичній підготовленості дітей із депривацією слуху. Педагогічні спостереження та проведені обстеження фізичного стану школярів з обмеженими можливостями слуху виявили значне їх відставання в показниках швидкісно-силових якостей і різних проявах координаційних здібностей. Отримані результати підтверджують гіпотезу про те, що раціональна організація фізичного виховання учнів із порушеннями слуху з використанням різноманітних засобів фізичного виховання сприяє ефективній корекції рухових функцій і соматичного здоров’я школярів з обмеженими можливостями слуху, які у своїй сукупності посилюють їхню соціальну адаптацію. Harmonious development of pupils with hearing deprivation is impossible without physical education that ensures no only necessary level of physical education, but also correction of deviations of different spheres of activity of pupils with limited hearing possibilities. Task of the research – to reveal the content of correction of motor sphere of a pupils with hearing deprivation by means of physical education. Task-oriented and dosed physical loads with specific selection of means and methods is a powerful factor of correction and compensation of deficiencies in physical preparation of children with hearing deprivation. Pedagogical observations and conducted studies of physical condition of pupils with limited hearing abilities have shown their considerable legging in indices of physical development in comparison with their coevals. Achieved results proof the hypothesis that rational organization of physical education of pupils with hearing deprivations with the usage of different means of physical education contribute to effective correction of motor functions and somatic health of pupils with limited hearing abilities that all together reinforce their social adaptation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4759
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demchuk.pdf291,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.