Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4758
Назва: Особливості та сутність професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я
Інші назви: Peculiarities and the Main Point of Professional Preparation of Future Teachers of Health Basics
Автори: Бугеря, Тетяна
Bugerya, Tatyana
Бібліографічний опис: Бугеря Т. Особливості та сутність професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я / Т. Бугеря // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 4 (24). - C.25-29
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 11-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна підготовка
учитель основ здоров’я
педагогічна проблема
professional preparation
teacher of health basics
pedagogical problem
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо особливостей та сутності професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я. На підставі вивчення освітньо-професійної програми, освітньо-кваліфікаційної характеристики та концептуальних документів щодо підготовки майбутніх педагогів розроблено структурно-логічну схему змісту професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я. Визначено, що згідно з освітньо-кваліфі-каційною характеристикою в майбутнього педагога рівень сформованості знань, умінь та навичок повинен відповідати виробничим функціям, типовим завданням діяльності й умінням. It was studied a question of peculiarities and the main point of professional preparation of future teachers of health basics. On the basis of studies of educational and professional program, educational and qualification characteristics and conceptual documents of future teachers of health basics it was developed structural and logical scheme of the content of professional preparation of future teachers of health basics. It was defined that according to educational and qualification characteristics among future teachers of health basics the level of formation of knowledge, skills and abilities has to correspond with production functions, typical tasks of activity and skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4758
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bugerya.pdf298,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.