Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4732
Назва: Особливості вдосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії
Інші назви: Peculiarities of Perfection of Content of General Physical Culture and Health– Improving Education of Students in the Context of Laws and Categories of Philosophy
Автори: Завидівська, Наталія
Zavydivskaya, Nataliya
Бібліографічний опис: Завидівська Н. Особливості вдосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії / Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 3(23). - C.27-32
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 8-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: загальна фізкультурно-оздоровча освіта
здоров’язбережувальне навчання студентів
закони й категорії філософії
фундаменталізація
general physical education and health–improving education
health-preserving education of students
laws and categories of philosophy
fundamentalization
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність удосконалення змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у контексті законів і категорій філософії. Конкретизовано та здійснено аналіз основних законів і категорій філософії для визначення дієвих механізмів оптимізації здоров’язбережувального навчання через фундаменталізацію змісту загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. In the article it was grounded the necessity of perfection of the content of general physical education and health-improving education in the context of laws and categories of philosophy. It was particularized and analyzed the main laws and categories of philosophy for defining of the effective mechanisms of optimization of health–preserving education by means of fundamentalization of content of general physical education and health–improving education of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4732
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zavudivska.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.