Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4710
Назва: Динаміка розумової працездатності дівчаток упродовж другого року навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
Інші назви: Dynamics of Mental Workability of Girls During the Second Year of Studying at a General School
Автори: Клюс, Олена
Klius, Yelena
Бібліографічний опис: Клюс О. Динаміка розумової працездатності дівчаток упродовж другого року навчання в загальноосвітньому навчальному закладі / О. Клюс // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 3(23). - C.44-54
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 5-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: другий рік навчання в школі
дівчатка
розумова працездатність
величини вияву й динаміка
second year of studying at school
girls
mental workability
values of display and dynamics
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано одержані в процесі однорічного констатувального експерименту дані щодо величин вияву та зміни розумової працездатності 7-річних дівчаток у різні дні навчального тижня й періоди навчального року. Установлено, що така працездатність, за даними обсягу та швидкості перероблення зорової інформації, упродовж кожного дня першого й останнього навчальних тижнів обох семестрів відзначається схожими тенденцією зміни та особливостями вияву, які пов’язані з періодом навчального року й днем навчального тижня. Відзначено можливість підтримання впродовж усього тижня розумової працездатності дівчаток на досягнутому рівні без шкоди для їхнього здоров’я за умови вдосконалення організації та змісту фізичного виховання, що реалізується протягом дня в різних формах. It was analyzed the data that was collected within a year while conducting an experiment, it reflects the values of display and change of mental workability of girls aged 7 in different days of a working week and periods of a school year. It was found out that such workability according to the data of volume and speed of processing of visual information, during each day of the first and the last school weeks of both semesters has the same tendencies of changes and peculiarities of display that are connected directly with the period of an academic year. It was noted the possibility of support of mental workability during a school week without damages to health on conditions of organization mastering and content of physical education that is realized during a day in different forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4710
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
klyus.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.