Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4456
Назва: Іміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації)
Інші назви: Imagemaking and psychoanalysis (remarks to mass media image creating)
Автори: Кошелюк, Олена Василівна
Kosheliuk, Olena V.
Бібліографічний опис: Кошелюк О. В. Іміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації) / О. В. Кошелюк // Масова комунікація : історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / Східноєвропейський нац. ун-т імені Лесі Українки, Ін-т філол. та журналістики. - Луцьк, 2013. - № 3(3). – С. 25-30.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 17-лип-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний ун-т імені Лесі Українки
Теми: імідж
іміджмейкінг
психоаналіз
несвідоме
колективне несвідоме
архетип
дуальна архетипна пара
психологічний тип
image
imagemaking
psychoanalysis
unconscious
collective unconscious
archetype
archetypal dual pair
psychological type
mass communication
засоби масової комунікації
Короткий огляд (реферат): У статті пропонується розглянути особливості творення іміджу засобами масової комунікації, з’ясувати психоаналітичне підґрунтя іміджмейкінгу. Докладний аналіз процесу іміджетворення та його складових описано крізь призму використання психоаналітичних технік, зокрема, архетипної теорії К. Ґ. Юнґа. Зближення психоаналізу та іміджмейкінгу не випадкове, а здійснюваний вплив на маси свідчить на користь ефективності психотехнологій побудови іміджу завдяки каналам масової комунікації.
The article is invited to consider the image creation by modern media, clarify psychoanalytic background imagemaking. Detailed analysis of imagemaking and its components are described in the light of the use of psychoanalytic techniques, including archetypal theory of C.G. Jung and his theory of psychological types. The convergence of psychoanalysis and imagemaking is not coincidence, and the influence on the masses testifies to the effectiveness of psychotechnologies for building image through the channels of mass communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4456
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imagemaking.pdf101,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.