Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена Василівна-
dc.contributor.authorKosheliuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2014-07-17T14:06:03Z-
dc.date.available2014-07-17T14:06:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКошелюк О. В. Іміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації) / О. В. Кошелюк // Масова комунікація : історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / Східноєвропейський нац. ун-т імені Лесі Українки, Ін-т філол. та журналістики. - Луцьк, 2013. - № 3(3). – С. 25-30.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4456-
dc.description.abstractУ статті пропонується розглянути особливості творення іміджу засобами масової комунікації, з’ясувати психоаналітичне підґрунтя іміджмейкінгу. Докладний аналіз процесу іміджетворення та його складових описано крізь призму використання психоаналітичних технік, зокрема, архетипної теорії К. Ґ. Юнґа. Зближення психоаналізу та іміджмейкінгу не випадкове, а здійснюваний вплив на маси свідчить на користь ефективності психотехнологій побудови іміджу завдяки каналам масової комунікації.uk_UK
dc.description.abstractThe article is invited to consider the image creation by modern media, clarify psychoanalytic background imagemaking. Detailed analysis of imagemaking and its components are described in the light of the use of psychoanalytic techniques, including archetypal theory of C.G. Jung and his theory of psychological types. The convergence of psychoanalysis and imagemaking is not coincidence, and the influence on the masses testifies to the effectiveness of psychotechnologies for building image through the channels of mass communication.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний ун-т імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectіміджмейкінг-
dc.subjectпсихоаналіз-
dc.subjectнесвідоме-
dc.subjectколективне несвідоме-
dc.subjectархетип-
dc.subjectдуальна архетипна пара-
dc.subjectпсихологічний тип-
dc.subjectimage-
dc.subjectimagemaking-
dc.subjectpsychoanalysis-
dc.subjectunconscious-
dc.subjectcollective unconscious-
dc.subjectarchetype-
dc.subjectarchetypal dual pair-
dc.subjectpsychological type-
dc.subjectmass communication-
dc.subjectзасоби масової комунікації-
dc.titleІміджмейкінг та психоаналіз (зауваги до творення іміджу засобами масової комунікації)uk_UK
dc.title.alternativeImagemaking and psychoanalysis (remarks to mass media image creating)-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imagemaking.pdf101,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.