Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4447
Назва: Соціологічне дослідження використання християнських засад в управлінні підприємницькою діяльністю
Інші назви: Sociological research of the use of Christian principles in a management of entrepreneurial activity
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Totska, Olesia Leontiivna
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Соціологічне дослідження використання християнських засад в управлінні підприємницькою діяльністю / О. Л. Тоцька // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. – 2013. – № 5. – С. 72–86.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 17-лип-2014
Теми: соціологічне дослідження
sociological research
підприємницька діяльність
entrepreneurial activity
підприємці
businessmen
християнські засади
Christian principles
відносини
relations
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз результатів соціологічного опитування «Менеджмент підприємництва на засадах християнської моралі». Визначено відношення підприємців до кредиторів, інвесторів, орендодавців, постачальників, клієнтів, конкурентів, держави, найманих працівників і бізнесу. The analysis of results of the sociological questioning «Management of enterprise on principles of Christian moral» is conducted. Attitude of businessmen toward creditors, investors, lessors, suppliers, clients, competitors, state, hired workers and business is certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4447
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_43.pdf205,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.