Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4443
Title: Особливості розвитку системи екологічного маркетингу в умовах становлення екологічно збалансованої економіки
Authors: Войчук, Максим Володимирович
Voichuk, Maksym V.
Bibliographic description (Ukraine): Войчук М. В. Особливості розвитку системи екологічного маркетингу в умовах становлення екологічно збалансованої економіки / М. В. Войчук // Перспективи розвитку економіки в ринкових умовах : Матеріали ІІ-ї всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-16 березня 2013 року, м. Мукачево. - Мукачево, 2013. - С. 142-144.
Issue Date: Mar-2013
Date of entry: 16-Jul-2014
Publisher: Мукачівський державний університет
Keywords: система екологічного менеджменту
економічний розвиток
навколишнє природне середовище
екологічний маркетинг
екологічно збалансована економіка
Abstract: Формування і розвиток системи екологічного маркетингу суб’єктами господарювання має на меті не лише максимізацію їх вигоди, та є не стільки реакцією на зміну умов функціонування ринкової системи, а являє собою дієвий і функціональний інструмент становлення основ екологічно збалансованої економіки.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4443
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voichuk M 3.pdf225,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.