Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4443
Назва: Особливості розвитку системи екологічного маркетингу в умовах становлення екологічно збалансованої економіки
Автори: Войчук, Максим Володимирович
Voichuk, Maksym V.
Бібліографічний опис: Войчук М. В. Особливості розвитку системи екологічного маркетингу в умовах становлення екологічно збалансованої економіки / М. В. Войчук // Перспективи розвитку економіки в ринкових умовах : Матеріали ІІ-ї всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-16 березня 2013 року, м. Мукачево. - Мукачево, 2013. - С. 142-144.
Дата публікації: бер-2013
Дата внесення: 16-лип-2014
Видавництво: Мукачівський державний університет
Теми: система екологічного менеджменту
економічний розвиток
навколишнє природне середовище
екологічний маркетинг
екологічно збалансована економіка
Короткий огляд (реферат): Формування і розвиток системи екологічного маркетингу суб’єктами господарювання має на меті не лише максимізацію їх вигоди, та є не стільки реакцією на зміну умов функціонування ринкової системи, а являє собою дієвий і функціональний інструмент становлення основ екологічно збалансованої економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4443
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voichuk M 3.pdf225,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.