Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4416
Назва: Психолінгвістичні прояви інформаційної позиції студентів відповідно до видів соціально-психологічної зрілості
Інші назви: Psycholinguistic Manifestations of Students’ Information Stance As to the Types of Their Social and Psychological Maturity
Автори: Шишкіна, Христина
Shyshkina, Khrystyna
Бібліографічний опис: Шишкіна Х. Психолінгвістичні прояви інформаційної позиції студентів відповідно до видів соціально-психологічної зрілості / Х. Шишкіна // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2014. – Issue 1. – P. 184-194.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 11-лип-2014
Видавництво: Lesya Ukrainka Eastern European National University
Теми: особистість
інформаційна позиція
соціально-психологічна зрілість
особистісна
міжособистісна
суспільна адекватність
personality
attitude information
social and psychological maturity
personal
interpersonal
social adequacy
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку психолінгвістики, яка шукає розв’язання дедалі складніших проблем особистості та соціуму, виникає потреба в дослідженні соціально- психологічної зрілості особистості. У процесі аналізу основних напрямів дослідження виникає потреба у вивченні інформаційної позиції, що проявляється в соціально-психологічній зрілості студентів із погляду зору психолінгвістики. Основним джерелом її формування є система життєвих цінностей, професійний і життєвий досвід, світогляд особистості, набуті знання, уміння, навички стосовно інформації. У здійсненні людиною власних внутрішніх потенцій в особистісному, соціальному та професійному планах інформаційна позиція слугує основоположним чинником. Результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей психолінгвістичних проявів інформаційної позиції студентів викладено у статті. Здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення інформаційної позиції відповідно до видів соціально-психологічної зрілості студентів. The current stage of development of psycholinguistics, which seeks the solution to the increasingly complex problems of the individual and society, requires the study of social and psychological maturity of the individual. In an analysis of the main areas of research are needed to study information stance, which is manifested in the social and psychological maturity of the students, in terms of psycholinguistics. The main source of its formation is argued a system of values, professional and life experience, personality philosophy, acquired knowledge, skills concerning information. In carrying out her own internal human potential in personal, social and professional spheres, information stance serves as a fundamental factor. The results of theoretical and empirical research of psycholinguistic features of students’ information stance are highlighted in the article. Theoretical justification and empirical investigation of information stance in accordance with types of social and psychological maturity of the students are realized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4416
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2014, Volume 1, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wywkina.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.