Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишкіна, Христина-
dc.contributor.authorShyshkina, Khrystyna-
dc.date.accessioned2014-07-11T10:32:24Z-
dc.date.available2014-07-11T10:32:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШишкіна Х. Психолінгвістичні прояви інформаційної позиції студентів відповідно до видів соціально-психологічної зрілості / Х. Шишкіна // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2014. – Issue 1. – P. 184-194.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4416-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку психолінгвістики, яка шукає розв’язання дедалі складніших проблем особистості та соціуму, виникає потреба в дослідженні соціально- психологічної зрілості особистості. У процесі аналізу основних напрямів дослідження виникає потреба у вивченні інформаційної позиції, що проявляється в соціально-психологічній зрілості студентів із погляду зору психолінгвістики. Основним джерелом її формування є система життєвих цінностей, професійний і життєвий досвід, світогляд особистості, набуті знання, уміння, навички стосовно інформації. У здійсненні людиною власних внутрішніх потенцій в особистісному, соціальному та професійному планах інформаційна позиція слугує основоположним чинником. Результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей психолінгвістичних проявів інформаційної позиції студентів викладено у статті. Здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення інформаційної позиції відповідно до видів соціально-психологічної зрілості студентів. The current stage of development of psycholinguistics, which seeks the solution to the increasingly complex problems of the individual and society, requires the study of social and psychological maturity of the individual. In an analysis of the main areas of research are needed to study information stance, which is manifested in the social and psychological maturity of the students, in terms of psycholinguistics. The main source of its formation is argued a system of values, professional and life experience, personality philosophy, acquired knowledge, skills concerning information. In carrying out her own internal human potential in personal, social and professional spheres, information stance serves as a fundamental factor. The results of theoretical and empirical research of psycholinguistic features of students’ information stance are highlighted in the article. Theoretical justification and empirical investigation of information stance in accordance with types of social and psychological maturity of the students are realized.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherLesya Ukrainka Eastern European National Universityuk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectінформаційна позиціяuk_UK
dc.subjectсоціально-психологічна зрілістьuk_UK
dc.subjectособистіснаuk_UK
dc.subjectміжособистіснаuk_UK
dc.subjectсуспільна адекватністьuk_UK
dc.subjectpersonalityuk_UK
dc.subjectattitude informationuk_UK
dc.subjectsocial and psychological maturityuk_UK
dc.subjectpersonaluk_UK
dc.subjectinterpersonaluk_UK
dc.subjectsocial adequacyuk_UK
dc.titleПсихолінгвістичні прояви інформаційної позиції студентів відповідно до видів соціально-психологічної зрілостіuk_UK
dc.title.alternativePsycholinguistic Manifestations of Students’ Information Stance As to the Types of Their Social and Psychological Maturityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2014, Volume 1, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wywkina.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.