Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4241
Title: Використання інтерактивних методів навчання у гуртковій роботі
Other Titles: Using interactive teaching methods in the circle work
Authors: Буднік, Світлана Василівна
Budnik, Svitlana V.
Bibliographic description (Ukraine): Буднік С.В. Використання інтерактивних методів навчання у гуртковій роботі / С. В. Буднік // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип. 31, Том ІХ (51): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору».- К.: Гнозис, 2013.- С. 159-168
Issue Date: 2013
Date of entry: 13-Jun-2014
Publisher: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Keywords: інтеракція
інтерактивні методи
інтерактивне навчання
interactive teaching
interactive methods
interaction
Abstract: У статті аналізуються підходи вчених до формулювання поняття «інтерактивне навчання», подається власне його трактування, обґрунтовані методи інтерактивного навчання, які сприяють ефективному розвитку активності й комунікативності вихованців у ході занять гуртка «Юний акваріуміст». У статті наголошується, що найбільш ефективними на заняттях гуртка «Юний акваріуміст» виявилися такі інтерактивні методи як мозковий штурм, дискусія, метод «прес», акваріум, активізуюча вікторина робота в парах або групах, знайди помилку тощо. In the article the scientific approaches to definition "interactive teaching" are analyzed, its interpretation is given, interactive teaching methods contributing to effective development of the pupils’ communicative activity at the hobby group "Young aquarist” studies are based. It is noted in the article that the most effective interactive methods at the hobby group "Young aquarist” studies proved to be brainstorming, discussion, press method, aquarium, activating quiz work in pairs or groups, finding the mistake ones and so on.
Description: Роботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти СНУ ім.Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4241
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interaction.pdf151,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.