Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4195
Title: Теорія та практика міжнародної реклами
Authors: Карпчук, Наталія Петрівна
Karpchuk, Nataliia P.
Bibliographic description (Ukraine): Карпчук Н. П. Теорія та практика міжнародної реклами : методичні рекомендації / Н. П. Карпчук ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет міжнародних відносин, кафедра міжнародної інформації. – Луцьк, 2013. – 16 с.
Issue Date: 2013
Date of entry: 6-Jun-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: міжнародна реклама
стратегії міжнародної реклами
Abstract: Видання містить комплекс завдань: тематику лекційного курсу, практичні та самостійні завдання, список рекомендованих джерел, індивідуальне науково-дослідне завдання, завдання для підсумкового контролю. Рекомендовано студентам-магістрам напряму підготовки 8.03020401 «міжнародна інформація», галузі знань 0302 «міжнародні відносини».
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4195
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mizhnar_reklama_metod.pdf577,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.