Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4134
Title: Роль соціальних інституцій у становленні громадянина з інвалідністю
Other Titles: A role of social instituciy is in becoming of citizen with disability
Authors: Кудрик, Валентина Володимирівна
Закусило, Оксана Юріївна
Kudryk, Valentyna V.
Zakusylo, Oksana Yu.
Bibliographic description (Ukraine): Кудрик В.В., Закусило О.Ю. Роль соціальних інституцій у становленні громадянина з інвалідністю / В.В. Кудрик, О.Ю. Закусило // Проблеми сучасної педагогічної освіти : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". – Ялта: РВВ КГУ,, 2014. – Вип.43. – Ч.4. – С.90-94.
Issue Date: 2014
Date of entry: 30-May-2014
Publisher: Кримьский гуманітарний університет
Keywords: громадянська освіта
соціально-педагогічні інститути
особи з вадами зору
education
social and educational institutions
individuals with visual impairments
Abstract: В статті розглядаються питання громадянської освіти в процесі формування осіб із вадами зору. Визначено шляхи підготовки до дорослого життя та вміння здійснювати правильний вибір з метою успішної інтеграції у суспільство. В статті розглядаються питання громадянської освіти в процесі формування осіб із вадами зору. Визначено шляхи підготовки до дорослого життя та вміння здійснювати правильний вибір з метою успішної інтеграції у суспільство. This paper addresses the Civic Education in the Process of persons with visual impairments. Ways of preparation for adult life and ability to perform the right choice for successful integration into society
Description: Роботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти СНУ ім.Лесі Українки, кафедрі соціальної роботи Луцького інституту розвитку людини Університету "Україна"
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4134
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visual.pdf118,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.