Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3833
Title: Реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського засобами мультимедійних технологій
Other Titles: Realization of pedagogikal ideas of V. O. Suchomlinsky by facilities of multimedia technologies
Authors: Остапйовська, Ірина Ігорівна
Ostapiovska, Iryna I.
Bibliographic description (Ukraine): Остапйовська І. І. Реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського засобами мультимедійних технологій / Ірина Ігорівна Остапйовська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. : Педагогіка і психологія : Зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 40. – Ч. 4. – С. 130–136
Issue Date: 2013
Date of entry: 15-Apr-2014
Publisher: Ялта : РВВ КГУ
Keywords: СІТН
мультимедіа
сучасні інформаційні технології навчання
modern information technologies of teachin
multimedia
MITS
Abstract: Обґрунтовано необхідність володіння сучасними технологіями навчання і детального ознайомлення із напрацюваннями педагогів минулого, уміння результативно поєднувати найкращі досягнення педагогічної науки із реаліями сьогодення для досягнення учителями високого рівня професійної компетентності. У контексті дослідження конкретизовано поняття «сучасні інформаційні технології навчання (СІТН)»; означено та проаналізовано характеристики мультимедійних технологій, як складової СІТН, особливості їх застосування у навчально-виховному процесі; перераховано вимоги до особистості педагога при їх застосуванні. Також проаналізовано окремі аспекти педагогічної спадщини Василя Олександровича Сухомлинського. The necessity of possession modern technologies of study and detailed acquaintance with works of teachers of the past, ability effectively to connect the best achievements of pedagogical science with realities of present for an achievement by the teachers of high level of professional competence was grounded. The concept «Modern information technologies of educating (MITS)» is specified in the context of research; descriptions of multimedia technologies as component MITS, features of their application in a study and educated process, are marked and analysed; demands to personality of teacher in the process of they application are counted. The separate aspects of pedagogical inheritance of Vasil Aleksandrovich Sukhomlinsky are analysed also.
Description: Роботу виконано на кафедрі теорії та методики природничо-математичних дисциплін початкової освіти СНУ імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3833
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
multimedia.pdf140,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.