Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 26 (час пошуку: 0.015 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleкві-201815-січ-2019Психолінгвістичні комп’ютерні інструменти лінгвістичного та перекладознавчого аналізу дискурсуZasiekin, Serhii; Rosenhart, Yulia; Засєкін, Сергій; Розенгарт, Юлія
Articleчер-20182-лис-2018Лексико-семантична двозначність та перекладацькі особливості медичної лексики сучасної французької мовиСеменюк, Олена Андріївна; Semeniuk, Olena A.
Articleгру-20183-лип-2019Семантичні типи контамінованих лексичних одиниць сучасної німецької мовиРись, Лариса Федорівна; Пасик, Людмила Адамівна; Rys, Larysa F.; Pasyk, Lyudmyla Adamivna
Article20185-лип-2019Die syntaktischen Funktionen der Partizipien Perfekt in den Berthold von Regensburg Mittelhochdeutschen PredigtenBielykh, Oksana M.; Rys, Larysa F.; Бєлих, Оксана Миколаївна; Рись, Лариса Федорівна
Article201810-гру-2019Роль фреймових структур на позначення зовнішності у відтворенні характерів та почуттів літературних героїв (на матеріалі німецькомовного художнього дискурсу)Козак, Софія Веніамінівна
Article20182-жов-2018Конвергентна стратегія вибору партнера та тактики її реалізації (на матеріалі оголошень з рубрики «Знайомства» та анкетних даних із сайтів знайомств)Пасик, Людмила Адамівна; Рись, Лариса Федорівна; Pasyk, Liudmyla A.; Rys, Larysa F.
Article20183-лип-2020The communicative status of topic recontextualizationKovalchuk, Liudmyla V.
Article201816-гру-2019MANN як соціокультурний конструкт у фразеологічній картині світу сучасної німецької мовиЗубач, Оксана; Лозицька, Марія
Article201822-лип-2019Semantic space of the research paper abstractMironchuk, Tetiana A.; Odarchuk, Natalia A.; Мірончук, Тетяна Андріївна; Одарчук, Наталія Андріївна
Article201811-вер-2019Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламіСеменюк, Тетяна Петрівна; Semeniuk, Tetiana P.