Наукові роботи (FEU) : [1091] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 1091
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstractжов-202419-лис-2024Логістична стратегія в системі забезпечення економічної безпеки підприємстваБуняк, Надія Михайлівна
Conference Abstractлис-202419-лис-2024Роль маркетингової аналітики в індустрії 5.0.Сак, Тетяна Василівна
Conference Abstractжов-202419-лис-2024Механізм маркетингової аналітики підприємства та сучасні цифрові інструментиСак, Тетяна Василівна
Conference Abstractтра-202419-лис-2024Сучасні технології цифрового маркетингуСак, Тетяна Василівна
Conference Abstractлис-202419-лис-2024Сучасні інструменти цифрового маркетингуСак, Тетяна Василівна
Conference Abstract7-бер-202419-лис-2024Cутність та складові маркетингової логістикиМилько, Інна Петрівна
Conference Abstract17-жов-202419-лис-2024Інструменти штучного інтелекту у маркетингуМилько, Інна Петрівна
Conference Abstract24-тра-202419-лис-2024Соціальні медіа в системі управління брендомМилько, Інна Петрівна
Conference Abstract23-тра-202419-лис-2024Теоретичні аспекти сутності маркетингового планування на підприємствіМилько, Інна Петрівна
Article202419-лис-2024Моніторинг бізнес-процесів страховиків в умовах цифровізаціїБорисюк, Олена Володимирівна; Ткачук, Наталія Василівна
Articleсер-202418-лис-2024Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльностіКукіна, Наталія Володимирівна; Савчук, Ярослава Олександрівна; Лялюк, Алла Миколаївна
Articleлис-202418-лис-2024Товарна політика підприємства як об’єкт маркетингового аналізу і плануванняЛялюк, Алла Миколаївна; Сак, Тетяна Василівна; Милько, Інна Петрівна; Чабан, Анна Леонідівна
Article202418-лис-2024Планування контенту на платформі Х (Twitter) як інструмент підсилення комунікаційної стратегії брендуСавчук, Ярослава Олександрівна; Сак, Тетяна Василівна; Милько, Інна Петрівна
Articleлис-202418-лис-2024Витоки та сучасні підходи до маркетингової логістикиРейкін, Віталій Самсонович
Conference Abstract202415-лис-2024Формування освітньої програми маркетинг першого (бакалаврського) рівня з урахуванням вимог, направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвиткуЛялюк, Алла Миколаївна
Conference Abstract202415-лис-2024Методичні підходи до побудови студентоцентрованої освітньої програми Маркетинг першого (бакалаврського) рівня.Лялюк, Алла Миколаївна
Conference Abstract202415-лис-2024Модель аналізу «4к» у маркетингу брендуЛялюк, Алла Миколаївна
Article14-лис-202415-лис-2024Концептуальні засади ризик-менеджменту землевпорядних підприємствВолинець, Ірина Григорівна
Article14-лис-202415-лис-2024Організаційні бар'єри ефективної комунікації на підприємствіЛіпич, Любов Григорівна; Волинець, Ірина Григорівна
Conference Abstract31-жов-202415-лис-2024Маркетингові ризики в системі маркетингового менеджменту підприємстваМилько, Інна Петрівна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 220 з 1091