Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3451
Назва: Підвищення адаптації та покращення можливості відновлення функціонального стану організму студентів на навантаження
Інші назви: Increasing of Adaptation and Improvement of Ability of Recovery of Functional State of Organism from Loads Among Studetns
Автори: Григус, Ігор
Євтух, Микола
Grygus, Igor
Yevtukh, Nikolay
Бібліографічний опис: Григус І. Підвищення адаптації та покращення можливості відновлення функціонального стану організму студентів на навантаження / І. Григус, М. Євтух // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 56-60.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 3-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: студенти
фізичне виховання
навантаження
адаптація
функціональний стан
students
physical education
loads
adaptation
functional state
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчити вплив запропонованої програми фізичного виховання на стан адаптації та відновлення функціонального стану організму, рівень функціональної рівноваги студентів. У дослідженні взяло участь 152 студенти другого року навчання Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. Студентів поділено на контрольну (n = 76) та основну (n = 76) групи, які були ідентичними за віком та фізичним розвитком. Завдяки застосуванню запропонованої методики оздоровлення в представників основної групи вдалося підвищити адаптацію та покращити можливість відновлення функціонального стану організму на навантаження, що наочно демонструє проведення одномоментної проби. За результатами проведення тесту Бондаревського, який характеризує не тільки регуляцію вертикальної пози людини, а і як найбільш суттєвий показник стану її здоров’я, удалося значно підвищити функціональну рівновагу, а, відповідно, – і стан здоров’я студентів основної групи. Aim of the work is to study the influence of introduced program of physical education on organism’s functional state, level of students functional balance. 152 students of the second year of studying at Stepan Demyanchuk International University of Economics and Humanities took part in the research. Students were separated into a control group (n = 76) and a main group (n = 76) that were identical according to their age and physical development. Thanks to application of the introduced method of health improving among the students of the main group it was possible to increase adaptation and improve ability of recovery of organism’s functional state from loads, and this demonstrates conduction of snap sample. According to conducted Bondarevskiy test that characterizes not only regulation of human vertical pose it became possible to increase functional balance and health condition of students from the main group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3451
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grygus.pdf145,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.