Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГац, Георгій-
dc.contributor.authorHats, Georgiy-
dc.date.accessioned2014-03-03T19:06:19Z-
dc.date.available2014-03-03T19:06:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГац Г. Основні етапи досліджень педагогічної діагностики / Г. Гац // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 7-10.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.01-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3434-
dc.description.abstractНа необхідність застосування в навчальному процесі педагогічної діагностики вказували видатні вчені й педагоги. Активні дослідження індивідуальних особливостей дитини та відповідних тестових методик проводили у 20–30-х рр. ХХ ст. Науковці розробили основи психолого-педагогічного тестування, педологічні характеристики на учнів. Як окремий науковий напрям педагогічна діагностика з’явилася лише наприкінці 60-х рр. ХХ ст. в Німеччині, а пізніше − у США, Великобританії, Франції, Бельгії. Науковці вивчали питання пізнання особистості дитини, її потенційних можливостей. У нинішніх розвідках визначено загальнопедагогічні основи розвитку педагогічної діагностики, розкрито методики встановлення педагогічного діагнозу, особливості педагогічної діагностики вчителя-предметника. Prominent scientists and teachers have pointed out the necessity of applying educational assessment to the educational process. The active research of individual characteristics of a child and appropriate test methods were conducted in 20–30-s of the XX th century. Scientists have elaborated the foundations of psychological and educational testing and pedological characteristics of students. As a separate research area educational assessment appeared in the end of 60s of the XX th century in Germany, and later in the USA, Great Britain, France, Belgium. Scientists were studying the issues concerning the cognition of a child, and its potential capabilities. Current study defined the general pedagogical foundations of educational assessment, discloses the methods of establishing the educational diagnosis and peculiar features of the educational assessment of teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk_UK
dc.subjectісторіяuk_UK
dc.subjectетапи дослідженняuk_UK
dc.subjectpedagogical diagnosisuk_UK
dc.subjecthistoryuk_UK
dc.subjectstages of researchuk_UK
dc.titleОсновні етапи досліджень педагогічної діагностикиuk_UK
dc.title.alternativeThe Main Stages of Researching Educational Assessmentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hats.pdf142,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.