Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3374
Назва: Методика формування готовності старшокласників до самостійних занять фізичними вправами
Інші назви: Methodology of Forming High School Students’ Preparedness for Unassisted Physical Training
Автори: Захожий, В.
Zahozhyi, V.
Бібліографічний опис: Захожий, В. Методика формування готовності старшокласників до самостійних занять фізичними вправами / В. Захожий // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2010. – № 2 (10). – С. 33-37. – Бібліогр.: 4 назв.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 27-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: методика
самостійні заняття фізичними вправами
старшокласники
готовність до занять
methodology
unassisted physical training
high school students
preparedness for training
Короткий огляд (реферат): В основі методики підготовки старшокласників до самостійних занять фізичними вправами лежить узаємозв’язок усіх компонентів навчального процесу під час досягнення поставленої мети, виконання завдань, дотримання принципів, застосування методів, засобів, форм на певних етапах навчання. Методика передбачає ієрархічну послідовність основних етапів: виховання позитивного ставлення та інтересу учнів до занять фізичними вправами, формування системи науково-практичних і спеціальних знань, необхідних для самостійних занять фізичними вправами, формування відповідних умінь та навичок, залучення школярів до систематичних занять фізичними вправами. The basis of methodology of preparing high school students for unassisted physical training lies on the relationship of all components of the educational process, taking into consideration a certain goal, tasks, principles, methods, tools, forms and stages of learning. The technique involves a hierarchical sequence of basic steps: raising the positive attitude and students’ interest in physical exercise, forming scientific and practical knowledge necessary for unassisted exercising, forming relevant skills, attracting students to the systematic physical training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3374
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zahoghii.pdf123,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.