Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3358
Title: Країнознавчий підхід у навчанні іноземним мовам шляхом використання топонімів
Authors: Петровська, Надія Максимівна
Семенюк, Лариса Йосипівна
Petrovska, Nadiia M.
Semeniuk, Larysa Y.
Bibliographic description (Ukraine): Петровська, Н. М. Країнознавство підхід у навчанні іноземними мовами шляхом використання топонімів / Н. М. Петровська, Л. Й. Семенюк // Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участі в інтеграційних процесах : матеріали V Міжнародної наук.-практ. конф., м. Луцьк, 16-17 жовт. 2008 р. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [за ред. В. Й. Лажніка, С. В. Федонюка]. - Луцьк, 2008. - С. 404-406. - Бібліогр.: 5 назв.
Issue Date: 2008
Date of entry: 27-Feb-2014
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: країнознавчий матеріал
топоніми
соціокультура
навчальний потенціал країнознавчого підходу
Abstract: Наукові дослідження та практична діяльність викладачів-лінгвістів довели, що продумана система запровадження країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови сприяє якісному опануванню знаннями, зокрема забезпечує підвищення пізнавальної активності студентів, розширює їх комунікативні можливості, дає стимул до самостійної роботи над мовою. Топоніми, як носії культурного спадку певної нації, виконують у мові крім своєї основної функції (найменування географічного об’єкти) ряд додаткових функцій: виступати у ролі характеристики осіб, наділених певним якостями, притаманними тій чи іншій спільноті, яка проживає на території, позначеній даним топонімом.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3358
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf2008.pdf582,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.