Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3358
Назва: Країнознавчий підхід у навчанні іноземним мовам шляхом використання топонімів
Автори: Петровська, Надія Максимівна
Семенюк, Лариса Йосипівна
Petrovska, Nadiia M.
Semeniuk, Larysa Y.
Бібліографічний опис: Петровська, Н. М. Країнознавство підхід у навчанні іноземними мовами шляхом використання топонімів / Н. М. Петровська, Л. Й. Семенюк // Проблеми розвитку прикордонних територій та їх участі в інтеграційних процесах : матеріали V Міжнародної наук.-практ. конф., м. Луцьк, 16-17 жовт. 2008 р. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [за ред. В. Й. Лажніка, С. В. Федонюка]. - Луцьк, 2008. - С. 404-406. - Бібліогр.: 5 назв.
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 27-лют-2014
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: країнознавчий матеріал
топоніми
соціокультура
навчальний потенціал країнознавчого підходу
Короткий огляд (реферат): Наукові дослідження та практична діяльність викладачів-лінгвістів довели, що продумана система запровадження країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови сприяє якісному опануванню знаннями, зокрема забезпечує підвищення пізнавальної активності студентів, розширює їх комунікативні можливості, дає стимул до самостійної роботи над мовою. Топоніми, як носії культурного спадку певної нації, виконують у мові крім своєї основної функції (найменування географічного об’єкти) ряд додаткових функцій: виступати у ролі характеристики осіб, наділених певним якостями, притаманними тій чи іншій спільноті, яка проживає на території, позначеній даним топонімом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3358
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf2008.pdf582,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.