Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовак, Галина-
dc.contributor.authorЛещук, Юлія-
dc.contributor.authorNovak, Halina-
dc.contributor.authorLeshchuk, Julia-
dc.date.accessioned2014-02-25T14:51:09Z-
dc.date.available2014-02-25T14:51:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНовак Галина, Лещук Юлія. Морфема як компонент авторського словотвору (на матеріалі віршів Пауля Целана) / Г. Новак, Ю. Лещук // Типологія та функції мовних одиниць : наук. журн. / редкол. : Н. М. Костусяк (гол. ред.) та ін. ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2014. − № 1. – С. 222–231.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112.2’373.611-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3320-
dc.description.abstractВ статті запропоновано лінгвостилістичний аналіз морфеми як компонента індивідуально-авторського словотвору у віршованих текстах Пауля Целана. Порушення звичної сполучуваності морфем у складі слова, що є характерним для творчої манери поета, породжує стилістичний прийом. У статті проаналізовано префіксальні та суфіксальні авторизми з перспективи їхньої семантико- стилістичної складової; визначено особливості «морфемної гри», яка не лише обіграє існуючі в мові значення, а й створює нові; з’ясовано функції морфемного повтору, а саме медіального та анафоричного; виявлено особливості «словесних ланцюгів», семантику яких простежити важко, оскільки вони утворюються на основі хаотичного нанизування морфем і тому відіграють функцію лише звукового символізму у віршованих текстах, що вивчаються. У рамках статті досліджено не лише особливості авторського словотвору з існуючих в мові морфем, а й навпаки – явище декомпонування лексем на морфеми, які набувають у поетичному просторі Пауля Целана повнозначної семантики. The article is devoted to linguo-stylistic research of morpheme as a component of individual word formation in poetic texts of Paul Celan. Violation of the usual compatibility of morphemes in the word, which is typical of Paul Celan’s manner, forms a stylistic device. The article analyses prefixal and suffixal authorisms from the perspective of their semantic and stylistic component, the play of meanings, which is caused with morphemes; the functions of repetition of the root and prefixal morphemes are studied; the peculiarities of the so called «word chains» are described and it has been found out, that the semantics of those chaotic chains of morphemes is difficult to interpret and that is why their function in the poetry texts is to deliver the acoustic symbolism in the texts of Paul Celan. In the framework of the article not only the features of the author’s word formation are analysed, but also the peculiarities of decomposition of the lexemes into the morphemes, that are defined in the poems as meaningful elements.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectморфемаuk_UK
dc.subjectморфемний повторuk_UK
dc.subject«морфемна гра»uk_UK
dc.subjectстилістичний прийомuk_UK
dc.subjectавторизмuk_UK
dc.subjectmorphemeuk_UK
dc.subjectmorphemic repetitionuk_UK
dc.subjectthe play of morphemic meaningsuk_UK
dc.subjecta stylistic deviceuk_UK
dc.subjectauthorismuk_UK
dc.titleМорфема як компонент авторського словотвору (на матеріалі віршів Пауля Целана)uk_UK
dc.title.alternativeMorpheme as a Component of the Author’s Word Formation (Based on the Poetry of Paul Celan)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Типологія та функції мовних одиниць, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novak2.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.