Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3167
Назва: Спортивно орієнтоване фізичне виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячого навчального закладу
Інші назви: Sports Oriented Physical Education of Senior Preschool age Children in a Kindergarten
Автори: Петренко, Г.
Petrenko, G.
Бібліографічний опис: Петренко, Г. Спортивно орієнтоване фізичне виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячого навчального закладу / Г. Петренко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2011. – № 4(16). – С. 26-29. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 19-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: діти старшого дошкільного віку
спортивно орієнтоване фізичне виховання
senior preschool age children
sports oriented physical education
Короткий огляд (реферат): Із метою обґрунтування ефективності застосування спортивно орієнтованого фізичного виховання на базі дитячого садка № 300 Деснянського району м. Києва проведено педагогічний експеримент із дітьми старшого дошкільного віку. Експериментальним фактором стало введення в практику фізичного виховання дошкільників елементів технологій спортивного тренування. Педагогічне спостереження, здійснюване в процесі дослідження, показало перевагу застосування спортивно орієнтованого фізичного виховання над традиційною програмою фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку, що виражається в позитивній динаміці показників функціонального стану, фізичної підготовленості й формування стійкого інтересу дітей до фізичної культури та спорту. In the kindergarten № 300 (Kyiv, Desnyanskiy district) with senior preschool age children was held a pedagogic experiment in order to substantiate the usage effectiveness of sports oriented physical education. Experimental factor was to introduce into preschool physical education practice the sports training technology elements. Pedagogic observation carried out during this experiment revealed the advantages of sports oriented physical education over the traditional physical education program for senior preschool children that evidenced by the positive dynamics indices of functional state, physical fitness and a strong children interest in physical culture and sports.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3167
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot7.pdf353,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.